Інтегроване заняття з фізкультури і навколишнього


Конспект заняття
з фізичної культури та ознайомлення з навколишнім
для дітей молодшого дошкільного віку

                                                                     Вихователь: Переверзєва Т.Я.

Мета: вправляти  дітей  у  стрибках  з  обруча  в  обруч,  у  різних  видах  ходьби  та  бігу.  Вчити  лазити  по  похилій  драбині.  Розвивати  спритність,  координацію  рухів.  Продовжити знайомити дітей з правилами поводження під час пожежі.,  Виховувати  позитивне  ставлення  до  фізичних  вправ,  бажання  бути  здоровим.
 Обладнання: куби,  ребриста   дошка. обручі, канат,  похила  драбина,  відерця  по  кількості  дітей. костюми: Вовка,  Ріпки. Мишки.  Кішки.
Хід:
Вихователь:: Діти,  сьогодні  ми  вирушимо  в  цікаву  подорож. Подорож  ця  не  проста,  а  в  гості  до  Осені.  Чи  готові,  малята. то ж вперед!
(Діти  йдуть  по  вузькій  доріжці. переступаючи  через  кубики.  Підходять  до  куща,  за  яким  заховалось  Мишеня.)
Вихователь:: Діти,  а  з  якої  казки  Мишеня?
(Діти  називають « Ріпка», «Теремок»)
Вихователь:: Мишенятко, а чи не покажеш  нам  дорогу  до  самої  Осені?
Мишеня: Звичайно  покажу.
(Мишеня  запрошує  малят  іти  за ним.  Діти  йдуть,  як  «ведмедики», «чаплі», «лисички», стрибають, як «зайці»  Раптом  чути  голос.  Хтось  кличе  на  допомогу)
Кішка: Рятуйте! Горить  мій  дім!
(Діти  біжать  один  за  одним  до  хатинки.  Вихователь  пропонує  разом  з  кицькою  погасити  вогонь.  Діти  беруть  відерця,  «дістають  воду  з  криниці» - нахиляються  до  обруча (імітація),  йдуть  по  ребристій  дошці  до  хатинки,   «ллють»  на  неї  воду (імітація)  -  повт. 2  рази.  Кицька  дякує  за  допомогу)
Кішка:  Дякую.  малята.  А  потрапити  до  Осені  ви  зможете,  якщо  подолаєте  дорогу  через  болото.
(Діти  стрибають  з  обруча  в  обруч.  йдуть  далі.  Раптом  чути  чийсь  плач.  Малята  підходять  до  наступного  казкового  героя.  Відгадують,  що  це Ріпка)
Ріпка: Виросла  я  смачна  та  соковита, а  витягти  мене  із  землі  ніхто  не  хоче.  Допоможіть  мені.
(Діти  охоче  допомагають: беруться  за  канат,  один  кінець  якого  в  руках  у  Ріпки,  і  тягнуть.  Витягають  Ріпку)
Ріпка: Щиро  дякую  вам.  А  далі  вам  треба  йти  до  високої  гори. Як  тільки  ви  її  подолаєте,  зразу  потрапите  в  гості  до  Осені.
(Діти  йдуть  до  похилої  драбини   За  деревом  ховається  Вовк)
Вовк: Нікуди  я  вас  не  пущу!  Ха – ха!
Вихователь: Ой, та це ж самий Вовк, який  поїв  козенят,  поросят та  ледве  не з’їв Червону  Шапочку.  Що ж нам робити?  Спробуємо  від  нього  втекти.
(Малята  біжать  врозтіч, Вовк  ловить  їх  та  не  пускає)
Вовк: Ох! Щось я втомився,  сяду  трохи  відпочину.
Вихователь: Діти, поки Вовк  дрімає, ми спробуємо  тихо  пройти  повз  нього.
Діти  йдуть  навшпиньки,  перелазять  через  похилу  драбину.  Виходять  на  прикрашену  галявину (майданчик)  Назустріч  їм  виходить  Осінь.  Вона  вітається  з  дітьми,  загадує їм  загадки,  просить  розповісти  вірші  про  осінь. Запрошує  всіх  до  веселого  хороводу.



Немає коментарів:

Дописати коментар