Бліц-тест для педагогів "Мовленнєва робота з дошкільниками"


Бліц-тест для педагогів "Мовленнєва робота з дошкільниками"
Інструкція: усі завдання мають лише одну правильну відповідь, тож обведіть кружечком той варган-; відповіді, який вважвкте правильним.

1. Провідною формою роботи з дошкільниками з розвитку мовлення є:
а) дидактична гра;
б)      заняття;
в) бесіда.
2. Мовленнєва компетенція — це;
а) інтегроване вміння адекватно і доречно спіл-
куватися рідною мовою в різних життєвих
ситуаціях, розповідати, пояснювати, роз-
мірковувати, оцінювати;
б) вміння ініціювати спілкування, культура мовленнєвої комунікації;
в) вміння підтримувати розпочату розмову в різних ситуаціях спілкування.
3. Комунікативна компетенція — це:
а) вміння відповідати на запитання і звертатися із запитаннями;
б) комплексне застосування мовних і непов-
них засобів
3 метою комунікації;
в)       вміння вільно, невимушено вступати в роз-
мову, будувати
запропонований діалог відпо-
відно до теми.
4. Мовленнєва компетенція передбачає
сформованість:
а) навичок дотримання норм та етикету спілкування у грі та інших видах діяльності;
б) вміння цілісно відтворювати зміст поетич-
них та прозових творів;
в)фонетичної, лексичної, граматичної, діалогіч­ної, монологічної компетенцій.
5. Сформованість усіх видів мовленнєвої
компетенції передбачає:
а)            комунікативна компетенція;
б)            граматична компетенція;
 в)лексична компетенція.

    6.  За спрямованістю мовленнєві заняття
можуть бути:
а)       індивідуальні та індивідуально-групові;
б)       фронтальні;
в) тематичні і комплексні.
    7.  Повноцінний розвиток діалогічного
мовлення відбувається за умов:
а) спілкування дорослого з дитиною;
б) створення активного мовленнєвого середовища в кількох системах: «дитина — дитина»
«дитина — дорослий», «дитина - одноліток»;
в) створення розвивального середовища в до-
шкільному закладі і вдома.
    8.  Вміння дітей узгоджувати слова
у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами свідчить про сформованість:
а)лексичної компетенції;
б) комунікативної компетенції;
в) граматичної компетенції.
      9.   Які з-поміж наведених методів і прийомів
розвитку мовлення дітей е інноваційними:
а) ігрові мовленнєві вправи;
б) бесіда за змістом картини;
в) полілог.
    10.   Індивідуальну мовленнєву роботу
з дошкільниками поза межами
організованого навчання проводять із метою:
    а) закріплення мовленнєвих умінь і навичок,
яких діти набули иа заняттях;
    б)поглибленого вивчення окремих питань;
в) виявлення мовленнєво-творчих здібностей дітей.




2 коментарі:

  1. Добрий вечір. Підскажіть .як отримати кінцевий результат даного бліц-тесту?дякую.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуємо за коментар! Знайшли помилку або недолік - повідомляйте! Будемо вдячні за співпрацю. Ви допомагаєте нам ставати кращими!Ключ до тесту буде опубліковано найближчим часом.

    ВідповістиВидалити