Бліц-тест для педагогів "Мовленнєва робота з дошкільниками"
Інструкція:
усі завдання мають лише одну
правильну відповідь, тож обведіть кружечком той варган-; відповіді, який
вважвкте правильним.
1. Провідною
формою роботи з дошкільниками
з розвитку мовлення є:
а) дидактична
гра;
б) заняття;
в) бесіда.
2. Мовленнєва
компетенція
— це;
а) інтегроване вміння адекватно і доречно спіл-
куватися рідною мовою в різних життєвих
ситуаціях, розповідати, пояснювати, роз-
мірковувати, оцінювати;
куватися рідною мовою в різних життєвих
ситуаціях, розповідати, пояснювати, роз-
мірковувати, оцінювати;
б) вміння ініціювати спілкування, культура мовленнєвої комунікації;
в) вміння підтримувати розпочату розмову в різних ситуаціях
спілкування.
3. Комунікативна компетенція — це:
а) вміння відповідати на запитання і звертатися із запитаннями;
б) комплексне застосування мовних і непов-
них засобів 3 метою комунікації;
них засобів 3 метою комунікації;
в) вміння вільно, невимушено вступати
в роз-
мову, будувати запропонований діалог відпо-
відно до теми.
мову, будувати запропонований діалог відпо-
відно до теми.
4. Мовленнєва компетенція передбачає
сформованість:
сформованість:
а) навичок дотримання норм та етикету спілкування у грі та інших
видах діяльності;
б) вміння цілісно відтворювати зміст поетич-
них та прозових творів;
них та прозових творів;
в)фонетичної, лексичної,
граматичної, діалогічної, монологічної компетенцій.
5. Сформованість усіх видів
мовленнєвої
компетенції передбачає:
компетенції передбачає:
а) комунікативна компетенція;
б) граматична компетенція;
в)лексична
компетенція.
6. За спрямованістю мовленнєві заняття
можуть бути:
можуть бути:
а) індивідуальні та індивідуально-групові;
б) фронтальні;
в) тематичні і
комплексні.
7. Повноцінний розвиток діалогічного
мовлення відбувається за умов:
мовлення відбувається за умов:
а) спілкування дорослого
з дитиною;
б) створення активного мовленнєвого середовища в кількох системах:
«дитина — дитина»
«дитина — дорослий», «дитина - одноліток»;
«дитина — дорослий», «дитина - одноліток»;
в) створення розвивального середовища в до-
шкільному закладі і вдома.
шкільному закладі і вдома.
8. Вміння дітей узгоджувати слова
у словосполученнях і реченнях
згідно з мовними нормами свідчить про сформованість:
а)лексичної компетенції;
б) комунікативної компетенції;
в) граматичної компетенції.
9. Які
з-поміж наведених методів і прийомів
розвитку мовлення дітей е інноваційними:
а) ігрові мовленнєві вправи;
б) бесіда за
змістом картини;
в) полілог.
10. Індивідуальну мовленнєву роботу
з дошкільниками поза межами
організованого навчання проводять із метою:
з дошкільниками поза межами
організованого навчання проводять із метою:
а) закріплення мовленнєвих умінь і навичок,
яких діти набули иа заняттях;
яких діти набули иа заняттях;
б)поглибленого
вивчення окремих питань;
в) виявлення мовленнєво-творчих здібностей дітей.
Добрий вечір. Підскажіть .як отримати кінцевий результат даного бліц-тесту?дякую.
ВідповістиВидалитиДякуємо за коментар! Знайшли помилку або недолік - повідомляйте! Будемо вдячні за співпрацю. Ви допомагаєте нам ставати кращими!Ключ до тесту буде опубліковано найближчим часом.
ВідповістиВидалити